To start downloading books
Please log in or register your account

Login Register
اغوش مرگ, حشمت الله نظامی

اغوش مرگ, حشمت الله نظامی

حشمت الله نظامی

آغوش مرگ! (ناول) آن داستانی که شروع اش بازی قسمت و تجربه تلخ نفسانی بود که باعث شکار زندگی دو نو جوان گردید. حشمت الله نظامی شخصیت نایاب و شاید هم استعداد برنگشتنی باشد اقای نظامی دروس خویش را در ولایت جلال اباد )ننگرهار( اغاز نمود طفلیت اش را در این ولایت سپری نموده ودر سن 13 سالگی همراه با فامیل به کابل امدند ولی در جای که چشم به جهان گشود حتا یک سال از عمرش را در انجا سپری نکرد در اصل اقای نظامی از ولایت لغمان قریه علی خیل هستند ولی نظر به مشکلات گوناگون فامیل اش ولایت لغمان را ترک کردند و رفتند جلال اباد. . بعد از ان سفر اساسی اقای نظامی اغاز شد که به شهر زیبای کابل مسکن گزین شدند وی مکتب اش را از صنف پنج در لیسه عالی عبدالغفور احمدی واقع ناحیه شانزدهم قلعه زمانخان ده خدایداد ادامه داد، و در صنف هفت به سن چهارده سالگی در یک پرودکشن به حیث مدیر مالی اغاز به وظیفه کرد اگر چه سن اش مطابقت نمیکرد به وظیفه اش ولی از استعداد بسیار عالی برخوردار بود به این اساس یک سال در مدیریت اش بطور شخص فعال فعالیت نمود و بعد از یک سال ترک وظیفه کرد چون از تعلیم عقب می ماند بنا براین به تعلیم اش توجه بیشتر نمود و در سال 1391 در یکی از مرکز های علمی اغاز به تدریس کرد قسمیکه گفته خودش میگوید “روزی در صنف جدیدم داخل شدم و دیدم که شگردان بجای نشسته بودند هیچ از جای شان تکان نخوردند پس عقب امدم دوباره به دروازه صنف با مارکر تک تک زدم گفتم احترام را یاد ندارید؟ شاگردان حیرت زده شدند یک دختر گفت شما استاد ما هستید؟ من گفتم بلی چرا،، گفت شما سن تان خورد معلوم میشود پس ما فکر کردیم که شما شاید همصنفی ما باشید. سپس من جواب دادم که علم نظر به سن و سال نیست” .و همچنان وقت بسیار زیاد را وقف خدمت به هموطنان خویش نموده و جای دارد که ذکر شود اینکه اقای نظامی در ورزش دست اوردهای فراوان داشته که سه بار حکم قهرمانی و مدال طلا را از میدان نبرد کسب نموده در رشته های پانکریشن, ام ام ای و موی تای و یک سال استاد کلب مانده در بخش ام ام ای . اقای نظامی رشته فارمسی را به پایان رسانیده و در بخش حقوق تحصیل خود را ادامه داد. در ضمن به حیث دوبله کننده یا ترجمان ایفای وظیفه نموده ولی به مدت بسیار کم یعنی یکسال و چهار ماه چون از افراد خلاف از اسلام متنفر بود ترک وظیفه کرد و مسیر خود را تغیر داد شروع به نوشتن حقایق کرد و نظر به مشکلات جامعه و زندگی مقام جدید را کسب کرد که عبارت از مقام شاعری بود که در سه زبان پشتو دری و اورپ شاعری نموه سپس اولین نویسنده بهترین ناول دردناک و پند اموز در زبان دری بود که سه جلد کتاب را نوشته و منتشر ساخت در گوگل و همچنان بطور فزیکی و علاقمندان زیادی داشته اقای نظامی بیست و دو سال عمر دارد و از شهرت بی نظیر برخوردار است بر علاوه یک شخص فعال. در اجتماع بوده که یک تیم بسیار قوی دارد که این تیم اش بنام NPP یاد میشود که شامل شخصیت های علمی و فکری بوده اقای نظامی فعالیت های چشمگیری مثبتی داشته و افتخار است که جوانان ما به فکر پیشرفت و اسایش کشور هستند..

Views: 3K
Downloads: 33
Language: Dari
Category: Novels and Shortstories
File Type: Pdf
File Size: 1.18 MB

This content was uploaded by our user in good faith, assuming they have permission to share this book. If you own the copyright and believe it is wrongfully on our website, please follow our simple DMCA procedure by clicking here to request removal.

Comments
Quotes

The question isn’t who is going to let me; it’s who is going to stop me.

The books that the world calls immoral are books that show the world its own shame.

Persist – don’t take no for an answer. If you’re happy to sit at your desk and not take any risk, you’ll be sitting at your desk for the next 20 years.

Entrepreneurs - both women and men - need equal and fair access to finance - to create new businesses, to reach to new markets, and to adapt to climate change.

So many books, so little time.

You must gain control over your money or the lack of it will forever control you.

Believe you can and you’re halfway there.

Money is only a tool. It will take you wherever you wish, but it will not replace you as the driver.